ENTREVISTA AL DIRECTOR
Què és el que li va espentar a ser director ?
M’ho van sugerir , no va ser iniciativa pròpia
Què és el millor de ser director d'un institut ?
Que es veu una visió mes global de les coses i aprens molt
Hi ha plans de futur per a l'institut ?
Si , sempre millorar les coses i transmetre fora les noves activitats
Que penses dels alumnes d'ara ?
Hi ha un poc de tot , però l'alumnat no es roín
Com afecta la crisi la vida de l'institut ?
Doncs ha hagut alguna reducció de personal i mitjans de moment
Dedica unes paraules als estudiants
Animar i aconseguir els objectius que cada persona es marca que si que es poden aconseguir
ENTREVISTA VICEDIRECTOR
Quina és la funció de vicedirector ?
Substituïr al director quan no esta
Que preferiries ser director o vicedirector ?
Vicedirector
En el cas extrem què no pagaren , quines mesures es prendran ?
No ens quedaria més remei que tancar l'instiut però aixo no va a ocurrir.
ENTREVISTA CAP D'ESTUDIS
Quina és la funció de cap d'estudis ?
La funció de cap d'estudis és organitzar i supervisar totes les funcions del professorat i l'organització acadèmica del centre
Què és el millor , i allò pitjor ?
El pitjor es haver de tirar bronques al alumnes , i el millor el contacte amb els alumnes
Com s'organitza el començament de curs amb tants canvis ?
És prou complicat , perquè els grups han d'estar compensats , pels horaris del professors , però jo no faig soles aquesta tasca m'ajuda el equip directiu
Què els diria als alumnes ?
Que consideren el centro com la seua casa i als companys com la seua familia .
ESCOLA DE TALENTS
-Entrevista a Conxa Romero
Què és l'escola
de talents ?
És un projecte on els alummnes poden plantejar activitats
de manera que hi ha un que fa de professor i els altres practiquen l'activitat
proposada
Com va sorgir
l'idea de l'escola de talents ?
L'idea va sorgir a través de la lectura d'un llibre de Jose
Antonio Marina que es titula L'educació dels talents i d'articles de Nepaco
Gascón que és un mestre especialitzat en mediació escolar
Qui forma part de
l'escola de talents ?
Aquell alumne que vullga participar
Que s'ha fet ?
Doncs en el primer trimestre van eixir tallers de tenis ,
maquillatge , tallers de botar a doble corda , el skate , cant de rap ,
guitarra elèctrica i espanyola
ENTREVISTA A ENCARNA
1-Quines activitats extraescolars s'han fet durant aquest curs ?
16 excursions de moment i 2 xarrades (del 112 i de la bústia del ciutadà)
2-Com solen ser les excursions ?
Solen ser educatives, però hi han algunes lúdiques que són els de convivència
3-Cada departament pot fer els excursions que vullga o té un límit?
Tenen un límit
4-Per curiositat, quina és l´assignatura que sol organitzar més excursions?
Valencià
5-El tema que les excursions siguen obligatòries, està decidit pel centre ho depén del departament?
És una decisió del centre
6-L'AMPA subvenciona les excursions?
Si, menys este any
7-Quines característiques ha de tindre un projecte d´excursió per què es puga realitzar?
Les activitats han d'estar relacionades amb el temari,han d'estar en la programació i aprovades pel consell.
ENTREVISTA A LOLA
Viatge de fi de curs
1- Quants anys has anat?
Este seria el segon any que vaig.
2- Perquè t'agrada fer-lo?Crec que eixint del centre es poden aprendre altres coses o reforçar les que s'han après, convivència, dependència...
3- Creus que és perillós?
No és perillòs; els alumnes no es solen comportar tan mal com a l’ institut
4- Com va eixir el viatge l'any passat?
L'any passat va eixir molt bé , per què va anar molta gent
5- Que milloraries de l'any passat?
L’hotel perquè estava molt lluny del centre de Roma.
Enguany per motius personals la professora de castellà ( Lola Mascarell)ha tingut que deixar de preparar el viatge a Roma, però els nostres alumnes no es queden sense fi de curs. És per això que, amb un temps record ,dues professores del centre ( Maria Molina i Maria Compés), fan posibles que els nostres alumnes vagen a Malta.
ENTREVISTA A NOELIA
-Quin esport t’agrada més?: M’agrada l´atletisme.
-Penses que tot el món deuria fer esport diàriament?: Clar l’esport és molt bo i molt sà. El té que practicar tot el món que pot.
-Que penses sobre el dopatge que hi diuen sobre alguns esportistes?Pense que fer això és el pitjor que se li pot fer a l’esport. Aquest tema és molt greu.
-Creus que els profes d’E.F exigeixen molt per aprovar? Que va! Els alumnes exigeixen més als professors que els profes als alumnes.
-Quin dia va guanyar Espanya la copa del mon? el 16 de juliol de 2010 crec.
-Amb quina freqüència fas esport?: Tots els dies en l’institut.
-Si organitzen un marató o cursa en el teu poble t’apuntaries? Clar córrer mai bé malament. Sóc molt esportista.
-Creus que les instal·lacions de l’institut estan en bon estat?: No, però no ens podem queixar, altres instituts ho tenen pitjor.
-Creus que la joventut fa més o menys esport? Jo crec que ara amb les plays station i els mòbils la gent ix menys de casa que abans.
-Creus que alguns alumnes es prenen seriosament l’assignatura?: No, es creuen que E.F no és una assignatura seriosa.
-Creus que aquesta assignatura és la que més agrada a la gent?: Si, sol ser la més popular.
-Creus que aquest poble té bones condicions per a fer diversos tipus d’esports?: Si, està prou ambientat sempre hi ha esports que no tenen lloc per a practicar-lo però hi ha prou que si.
-Per què vares decidir ser profe d´E.F? Sempre m’ha agradat l’esport i volia fer alguna cosa relacionada amb ell.
-Quins avantatges té treballar al aire lliure?: Avantatges que sempre estàs més en contacte amb l’exterior, l’aire, el sol... etc i desavantatges que fa fred a l’hivern, passes calor a l’estiu...etc.
No hay comentarios:
Publicar un comentario